środa, 17 lipca 2013

17.07


Upały nie opuszczają anglii, bardzo się cieszymy !
Codziennie to samo śniadanko,pakowanie torby,wyruszamy do parku/placu zabaw ,opalamy się,bawimy,jemy ... po poludniu powrót.  Żyć nie umierać ;)  
Dzisiaj na szybko kilka zdjęć z urodzin i sesji z polski. Pogoda dopisała, Oliwierek miał super humor ,grill udany . 
















Oliwierek po imprezie  :)  - zasnął na ziemi ..bez bujania,śpiewania i innego mamusinego gimnastykowania



















moje ulubione 

10 komentarzy:

  1. Sesja cudna!

    Wszystkiego naj dla maleństwa..spóźnione ale szczere..

    i bombowe autkooo!!

    Pozdrawiamy
    http://kubernusiowaszafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna sesja:) Przepiękna Mamusia przepiękny Synuś:) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowne zdjęcie - piękna pamiątka na całe życie :) pozdrawiemy :x

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak :))) Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod wrażniem Was...super:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne zdjęcia cudny synio:)
    www.miszka-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ten samochodzik ekstra, uwielbiam takie retro gadżety, a mama ma przeeecudne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przystojniacha!
    Swietne zdjecia. Beda pamiatka na cale zycie!
    Taka bryke nie jeden dorosly by chcial :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. szukałam szukałam no i znalazłam Oliwierka :)
    pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas
    sheismylittleprincess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń