sobota, 22 czerwca 2013

last week


Ostatni tydzień był całkiem przyjemny (poza nockami) . W ciągu dnia siedzieliśmy na placu zabaw,Oliwierek poznał nowych kolegów,dowiedział się,że nie to znaczy nie i sterroryzowanie matki przy tłumie ludzi nic nie pomoże...oj ciężko to zniósł ;) Swój charakterek dalej pokazuje,czyli piskiem i płaczem stara się wymuszać wszystko. 
Nocki są paskudne..od 2 do 5 zazwyczaj jest rzucanie się po łózku,płacz,kopanie mamy po głowie i rozpychanie sie nogami i rękami byle by łóżko było tylko jego . Spanie w swoim łóżeczku było ,przyszło ząbkowanie i znów śpi ze mną....a już było tak fajnie .... ;)
Dwa dni temu zapowiadali najgorętszy dzień roku ...oj byłam podekscytowana,w końu w anglii słońce to rarytas . Od samego rana nie marnowałam ani godzinki,szybko spakowałam Malemu zapas jedzenia,picia,zabawek,ciuchów i wyruszyłam na cały dzien do parku .... Juz po drodze coś mi się wydawało,że chyba nici z opalania. Niebo było szare i nie szło oddychać,tak parno. Doszliśmy do parku,ludzi jak zwykle tłum, znaleźliśmy kawałeczek trawki i piaskownicy nie obleganej przez starszaki i zaczeliśmy relaks..nie trwało to zbyt długo,po godzinie nadeszł pora na grzmoty i ulewe, pędem biegłam do domu,oczywiście zmokłam jak kura,młody był podekscytowany,w końcu siedział ciepło ubrany w wózku zakryty folią,więc oglądanie błyskawic w ciepłym 'fotelu' nie jest złe ;) ... taki był nasz najgorętszy dzień roku ..mogłam się domyślić,że tak będzie- w końcu to tylko anglia .

AAA i jakby ktoś nie wiedział to zaczęły się wyprzedaże ;)
Niestety w pierwszy dzień moje wybrane ciuszki zostały pochłonięte przez matki czatujące o północy na mega obniżki. Nadzieja została w sklepach stacjonarnym,na które planuję jutro napad   :)  




                           zaczel sie etap smakowania natury ;)


















fighter !









 bluzka- next
kurtka-next
szorty-zara
buty-zara




bluzka-reserved
szorty-hm
trampki-hm





.... chyba coś chciał wymusić .... ;)

























5 komentarzy:

  1. sliczny Oli! extra ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam to szczęście że moja córa od początku śpi we własnym łóżeczko, co prawda zdarzają się nocki (zwłaszcza podczas ząbkowania)że śpi z nami, ale naprawdę należą do rzadkości.

    Rewelacyjna bluza z next:)

    Zapraszamy do nas http://emkastylio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oli akrobata :) słodziak daje mamie popalić ale nie ma róży bez kolców :) KOchany szkrabik jesteś i tyle. Ale to już wszyscy wiedzą. Buziaki wiesz od kogo :* :* :*

    OdpowiedzUsuń